Кошик
292 відгуків
(097)-136-00-04; (063)-418-12-20Зателефонувати
+380 (97) 136-00-04
+380 (63) 418-12-20
+380 (63) 418-12-20
вул. Миколи Оводова, 51, Вінниця, Україна
MODEM - все для підключення швидкісного інтернету
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: - товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: - для повернення товару Вам необхідно зателефонувати за телефонами: +380 (68) 178-52-60, +380, (73) 178-52-60 та повідомити про намір повернути оплачений товар, менеджер магазину повідомить вам адресу для повернення товару; - надішліть нам товар перевізником та оплатити його послуги; - повідомте номер декларації надісланої посилки; - після перевірки товару кошти будуть повернуті протягом 3 робочих днів на карту, з якої було здійснено платіж. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу. Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон. Процедура повернення товару Неналежної якості (з дефектом/браком): - для повернення товару Вам необхідно зателефонувати за телефонами: +380 (68) 178-52-60, +380, (73) 178-52-60 та повідомити про намір повернути оплачений товар, менеджер магазину повідомить вам адресу для повернення товару; - повідомте номер декларації відправленої посилки; - після перевірки товару кошти будуть повернуті протягом 3 робочих днів на карту, з якої було здійснено платіж. Всі послуги перевізників або комісії за переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або будь-якого другого перевізника. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту. Повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів із моменту отримання посилки у відділенні логістичних служб продавцем. Повернення коштів за доставку виконується лише у разі отримання товару неналежної якості.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner